Siirry sisältöön
Sosiaalivakuutus.fi
Tietoa ja näkemystä sosiaaliturvan kehittämiseen
Etusivu
Artikkelit
Puheenvuorot
Podcastit
Webinaarikatsomo
Tietoa meistä
kela.fi
Artikkelit aiheesta Asiakaspalvelu
1.2.2023
Ihmisten toimintakyvystä täytyy pitää parempaa huolta, ja siihen tarvitaan koko yhteiskunnan turvaverkon yhteistyötä
19.1.2023
Viranomaisten asiakastietojen hallintaan tarvitaan keskitetty suostumuspalvelu
28.9.2022
Smidigt informationsflöde gör det möjligt för sakkunniga att koncentrera sig på kundarbetet
26.9.2022
Kun tieto liikkuu sujuvasti, ammattilainen voi keskittyä asiakastyöhön
5.5.2022
Kelan chattirobotit saivat kunniamaininnan kansainvälisessä kilpailussa
1.2.2022
Sosiaaliturva-asioita voi yhä useammin hoitaa myös saamen kielillä – ”Tunnetasolla on riemuvoitto, kun voi asioida omalla kielellään”
27.1.2022
Kelalla on tulevaisuuden sote-keskuksille paljon annettavaa
20.1.2022
Kelassa on selkeytetty jo tuhansia sivuja tekstejä, eikä työ lopu tulevaisuudessakaan
Lisää luettavaa