Siirry sisältöön
Sosiaalivakuutus.fi
Tietoa ja näkemystä sosiaaliturvan kehittämiseen
Etusivu
Artikkelit
Puheenvuorot
Podcastit
Webinaarikatsomo
Tietoa meistä
kela.fi
Artikkelit aiheesta Asiakaspalvelu
9.10.2023
”Voimme tehdä asioinnista vaivattomampaa” – Kela tarjoaa parempaa palvelua asiakasymmärryksen avulla
5.10.2023
Mihin julkisissa palveluissa tarvitaan asiakasymmärrystä? Asiantuntijat vastaavat
25.9.2023
Parempia julkisia palveluita asiakasymmärryksellä – miten päästään sanoista tekoihin?
22.8.2023
Tiedonkulku viranomaisten välillä takkuaa – asiantuntijat toivovat hallitusohjelman keinoista helpotusta ongelmaan
28.6.2023
Kelassa tehdään aktiivista kehittämistyötä inklusiivisuuden edistämiseksi – tavoitteena jokaisen tarpeisiin sopiva palvelu
1.2.2023
Ihmisten toimintakyvystä täytyy pitää parempaa huolta, ja siihen tarvitaan koko yhteiskunnan turvaverkon yhteistyötä
19.1.2023
Viranomaisten asiakastietojen hallintaan tarvitaan keskitetty suostumuspalvelu
28.9.2022
Smidigt informationsflöde gör det möjligt för sakkunniga att koncentrera sig på kundarbetet
Lisää luettavaa