Siirry sisältöön
Webinaarikatsomo
|
27.04.2024

Parempia julkisia palveluita asiakasymmärryksellä – miten päästään sanoista tekoihin?

Aamu Kelassa 18.10.2023 klo 9.30–10.30
 
Tapahtuman info ja ohjelma

Jos videoupotus ei näy, voit katsoa tallenteen myös täällä. Ongelmat upotuksen näkymisessä voivat johtua evästeasetuksistasi. Sivusto toimii parhaiten, kun valitset sivun alalaidassa olevasta Evästeasetukset-linkistä kohdan Hyväksy kaikki ja päivität sitten sivun.

Asiakasymmärrys on tullut ryminällä myös julkisten palveluiden kehittämiseen. Lokakuun Aamu Kelassa -tilaisuudessa kysymme, miten asiakasymmärrys muodostuu ja miten se vie kohti parempaa asiakaskokemusta. Entä miten huolehditaan siitä, että asiakasymmärrys ei jää seminaaripuheeksi vaan viedään palveluiden kehittämisen arkeen? 

Tilaisuudessa aiheesta keskustelevat Pirhan asiakaskokemuspäällikkö Marika Järvinen, Kelan asiakaskokemuspäällikkö Hanna Kropsu-Vehkaperä ja ja Helsingin kaupungin erityissuunnittelija Kirsi Hytti. Tilaisuuden avaa pääjohtaja Outi Antila, ja keskustelun juontaa Kelan viestintäjohtaja Pipsa Lotta Marjamäki

Aamu Kelassa on Kelan kumppaneille ja sidosryhmille tarkoitettu ajankohtainen keskustelutilaisuus.  

Aika: 18.10.2023 klo 9–10.30.

Päätalolla aamupuuro läsnätapahtumaan ilmoittautuneille klo 9–9.30. Ohjelma alkaa klo 9.30. Tilaisuutta voi seurata tällä sivulla livenä sekä myöhemmin tallenteena.

Lämpimästi tervetuloa! 

Katso myös aiempien aamutilaisuuksien tallenteet!

Seuraa sosiaaliturvan kehityksen isoja ja pieniä aiheita, tutkimuksia ja tilastoanalyysejä.

Tilaa uutiskirje