Siirry sisältöön
Sosiaalivakuutus.fi
Tietoa ja näkemystä sosiaaliturvan kehittämiseen
Etusivu
Artikkelit
Puheenvuorot
Podcastit
Webinaarikatsomo
Tietoa meistä
kela.fi
Artikkelit aiheesta Asiakaspalvelu
11.1.2024
Kohta kaksi vuotta sotaa takana – miten Kelassa on autettu ukrainalaisia?
9.10.2023
”Voimme tehdä asioinnista vaivattomampaa” – Kela tarjoaa parempaa palvelua asiakasymmärryksen avulla
5.10.2023
Mihin julkisissa palveluissa tarvitaan asiakasymmärrystä? Asiantuntijat vastaavat
25.9.2023
Parempia julkisia palveluita asiakasymmärryksellä – miten päästään sanoista tekoihin?
22.8.2023
Tiedonkulku viranomaisten välillä takkuaa – asiantuntijat toivovat hallitusohjelman keinoista helpotusta ongelmaan
28.6.2023
Kelassa tehdään aktiivista kehittämistyötä inklusiivisuuden edistämiseksi – tavoitteena jokaisen tarpeisiin sopiva palvelu
1.2.2023
Ihmisten toimintakyvystä täytyy pitää parempaa huolta, ja siihen tarvitaan koko yhteiskunnan turvaverkon yhteistyötä
19.1.2023
Viranomaisten asiakastietojen hallintaan tarvitaan keskitetty suostumuspalvelu
Lisää luettavaa
Käytämme evästeitä, jotta voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Lue lisää