Siirry sisältöön
Sosiaalivakuutus.fi
Tietoa ja näkemystä sosiaaliturvan kehittämiseen
Etusivu
Artikkelit
Puheenvuorot
Podcastit
Webinaarikatsomo
Tietoa meistä
kela.fi
Artikkelit aiheesta digitalisaatio
19.1.2023
Viranomaisten asiakastietojen hallintaan tarvitaan keskitetty suostumuspalvelu
11.11.2022
Tietoturvassa teknologia on hyvä renki, mutta muutosten tulkiksi tarvitaan ihminen
11.11.2022
Matti Koskinen valaisee työkseen turvallisuuden harmaita alueita – ”Emme ole lintukoto”
28.9.2022
Smidigt informationsflöde gör det möjligt för sakkunniga att koncentrera sig på kundarbetet
26.9.2022
Kun tieto liikkuu sujuvasti, ammattilainen voi keskittyä asiakastyöhön
9.5.2022
Det går att skapa kundorienterade tjänster när man utgår från forskningsbaserad information
6.5.2022
Asiakaslähtöisten palveluiden rakentaminen onnistuu, kun tukena on tutkittua tietoa
5.5.2022
Kelan chattirobotit saivat kunniamaininnan kansainvälisessä kilpailussa
Lisää luettavaa