Siirry sisältöön
Sosiaalivakuutus.fi
Tietoa ja näkemystä sosiaaliturvan kehittämiseen
Etusivu
Artikkelit
Puheenvuorot
Podcastit
Webinaarikatsomo
Tietoa meistä
kela.fi
Artikkelit aiheesta Asiakaspalvelu
11.1.2024
Kohta kaksi vuotta sotaa takana – miten Kelassa on autettu ukrainalaisia?
9.10.2023
”Voimme tehdä asioinnista vaivattomampaa” – Kela tarjoaa parempaa palvelua asiakasymmärryksen avulla
5.10.2023
Mihin julkisissa palveluissa tarvitaan asiakasymmärrystä? Asiantuntijat vastaavat
25.9.2023
Parempia julkisia palveluita asiakasymmärryksellä – miten päästään sanoista tekoihin?
22.8.2023
Tiedonkulku viranomaisten välillä takkuaa – asiantuntijat toivovat hallitusohjelman keinoista helpotusta ongelmaan
28.6.2023
Kelassa tehdään aktiivista kehittämistyötä inklusiivisuuden edistämiseksi – tavoitteena jokaisen tarpeisiin sopiva palvelu
1.2.2023
Ihmisten toimintakyvystä täytyy pitää parempaa huolta, ja siihen tarvitaan koko yhteiskunnan turvaverkon yhteistyötä
19.1.2023
Viranomaisten asiakastietojen hallintaan tarvitaan keskitetty suostumuspalvelu
Lisää luettavaa